Introductie
Ben jij een ervaren professional in materieelbeheer met affiniteit voor de bouwsector? Heb jij oog voor techniek én logistiek en weet je hoe je een team effectief aanstuurt? Dan is deze vacature als coördinator materieeldienst iets voor jou!
Organisatie
Je komt terecht in een organisatie die staat voor kwaliteit, efficiëntie en korte lijnen. Hier krijg je de ruimte om processen naar een hoger niveau te tillen en jezelf te ontwikkelen.
Functie
Als coördinator materieeldienst ben jij de spil in het logistieke proces van een innovatief bouwbedrijf. Je zorgt ervoor dat alle bouwprojecten beschikken over het juiste materieel, op het juiste moment, tegen de juiste kosten. Je stuurt een klein team aan, bent verantwoordelijk voor het onderhoud, de planning en de inzet van bouwmaterieel, en houdt continu het overzicht.
Functie-eisen
- Coördineren en plannen van materieel voor diverse bouwprojecten
- Optimaliseren van logistieke processen en kostenbewaking
- Uitvoeren van keuringen en kleine reparaties
- Aansturen van medewerkers op de materieeldienst
- Toezien op veiligheid, onderhoud en gebruik van materieel
- Intensieve samenwerking met uitvoerders, werkvoorbereiders en projectteams
Aanbod
Dit kun je verwachten:
- Vaste baan na een detacheringsperiode
- Marktconform salaris afhankelijk van ervaring
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
- Doorgroeimogelijkheden en opleidingsbudget
- Een informele werksfeer en betrokken collega’s
- Centrale rol binnen het bouwproces
Inlichtingen
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging als coördinator materieeldienst en wil je aan de slag bij een vooruitstrevend bouwbedrijf? Solliciteer direct en laat ons zien hoe jij het verschil maakt in materieelbeheer en bouwlogistiek.
Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Rob den Hoed 06-21824583
Sollicitatie
Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jouw C.V., jouw competentieprofiel, jouw persoonlijke eigenschappen, jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jouw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.