Werkvoorbereider Onderhoud&Renovatie – regio Rotterdam

Introductie

Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, plannen maakt en ervoor zorgt dat een project écht goed geregeld is? Werk je graag in een informele organisatie waar iedereen gelijk is en waar je mening telt? Dan zou deze functie als Werkvoorbereider Renovatie & Onderhoud goed bij jou kunnen passen.

Organisatie

Is de rechterhand van Raymond.

Functie

In deze functie ben jij degene die ervoor zorgt dat onderhouds- en renovatieprojecten soepel verlopen. Jij regelt en controleert alles wat nodig is vóórdat het werk begint én tijdens de uitvoering. Je werkt samen met verschillende mensen zoals projectleiders, uitvoerders, leveranciers en opdrachtgevers.

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het maken van een duidelijke planning en ervoor zorgen dat iedereen zich eraan houdt.
  • Technische documenten, tekeningen en bestekken verzamelen en controleren.
  • Offertes aanvragen en beoordelen van leveranciers en onderaannemers.
  • Het opstellen van een werkbegroting en afwijkingen in tijd of kosten op tijd signaleren.
  • Het afstemmen van werkzaamheden tussen verschillende partijen.
  • Ondersteunen bij inkoop en materiaalbestellingen.
  • Meedoen aan bouwvergaderingen en verslag uitbrengen aan het projectteam.
  • Bewaken van kwaliteit, planning en kosten tijdens de uitvoering.
  • Meedenken over verduurzaming en energiezuinige oplossingen.
  • Goed contact onderhouden met opdrachtgevers, leveranciers en onderaannemers.


Kort gezegd: jij bent de schakel tussen voorbereiding en uitvoering — jij zorgt dat het project écht kan starten én goed wordt afgerond.

Functie-eisen

Deze rol past goed bij jou wanneer je:

  • Een mbo- of hbo-opleiding in Bouwkunde hebt afgerond.
  • Kennis hebt van bouwprocessen, materialen en regelgeving.
  • De nodige digitale handigheid hebt (AutoCAD, Revit, Solibri is mooi meegenomen).
  • Goed kunt communiceren en Nederlands uitstekend beheerst.

Aanbod

Als jij voor deze functie kiest, kun je rekenen op:

  • Een hecht team met fijne collega’s.
  • Een goed salaris dat past bij je ervaring.
  • Eerst een contract voor bepaalde tijd, met de bedoeling om langer met elkaar door te gaan.
  • Flexibele werktijden zodat werk en privé goed te combineren zijn.
  • 43 vakantiedagen, waarvan je er 13 kunt laten uitbetalen.
  • Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met trainingen en cursussen.
  • Een organisatie die aandacht heeft voor jouw gezondheid, met o.a. een duurzaam-inzetbaarheidsbudget (bijvoorbeeld voor sport).

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Rob den Hoed, via r.denhoed@centerpointadvies.nl of 06-21824583.

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.