uitvoerder nieuwbouw 200 appartementen Start 2026 – Amsterdam

Introductie

“Als uitvoerder krijg jij de kans om de bouw van 200 moderne appartementen van eerste paal tot oplevering te leiden en écht zichtbaar verschil te maken in de stad.”

Voor wie is deze baan perfect?
Voor jou als je al heel wat jaren in de bouw of uitvoering zit, én je wilt een plek waar je ervaring gewaardeerd wordt, waar je niet steeds vanaf nul hoeft te beginnen, maar verder mag bouwen op wat je al kunt. Waar je directe invloed hebt en echt mee bouwt aan mooie dingen.

Organisatie

over de organisatie 
Onze opdrachtgever is een ambitieuze, familiegedreven ontwikkel-en bouwonderneming in de regio groot-Amsterdam.

Functie

Wat ga je doen
Je leidt de uitvoering op de bouwplaats: je organiseert, coördineert onderaannemers, leveranciers en je eigen team.
Je bewaken van veiligheid, kwaliteit, planning én budget zijn jouw verantwoordelijkheid.
Je denkt mee, neemt beslissingen, en zorgt dat alles klopt van begin tot eind.

Functie-eisen

Wat vragen we van jou
Minimaal zo’n 5 jaar ervaring als uitvoerder in vergelijkbare bouwprojecten.
Opleiding op MTS/HTS niveau of vergelijkbaar, met ervaring in leidinggeven.
Ervaring met kostenbewaking, en met VCA / BHV.
Je hebt een sterke persoonlijkheid, bent sociaal vaardig, weet om te gaan met mensen én met de druk van planning & kwaliteit.

Aanbod

Wat bieden wij jou
Salaris: tussen de € 68.000 – € 88.000 bruto per jaar (o.b.v. 40 uur), afhankelijk van ervaring en verantwoordelijkheden.
Leaseauto + tankpas van de zaak, telefoon & laptop.
40 vakantiedagen (incl. ATV).
Informele, collegiale sfeer met korte communicatielijnen.
Veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en ruimte voor persoonlijke groei.
Interessante en afwisselende projecten waar jouw ervaring echt telt.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.