Introductie
Heb jij zo’n 8–10 jaar ervaring in technisch vastgoedbeheer of bouwkundige projecten? Vind je het een uitdaging om complex onderhoud, verduurzaming en onderhoudsplanning te combineren? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een advies- en tekenbureau gespecialiseerd in bestaand vastgoed. Haar opdrachtgevers zijn onder andere woningcorporaties, gemeentes en aannemers. Met een hecht team van vakspecialisten leveren zij ondersteuning, advies en ontwerpen op het gebied van vastgoedonderhoud, inspecties en verduurzaming. Kwaliteit, professionaliteit en betrokkenheid staan centraal in alles wat zij doen.
Functie
Wat ga je doen?
Je stelt (meerjaren)onderhouds- en investeringsplannen op, bewaakt kwaliteit, budget en planning.
Je coördineert renovatie-, groot onderhouds- en verduurzamingsprojecten van start tot oplevering.
Je onderhoudt contacten met opdrachtgevers, installateurs, leveranciers en interne teams.
Je bent verantwoordelijk voor inspecties, risico’s en technische staat van vastgoedobjecten; je denkt mee over hoe onderhoud structureel beter, efficiënter en duurzamer kan.
Functie-eisen
Wat breng je mee?
HBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld in bouwkunde, vastgoedmanagement of technische bedrijfskunde.
Minimaal 5 jaar relevante ervaring, bij voorkeur in zowel renovatie als onderhoud van bestaand vastgoed.
Technisch inzicht én organisatorisch vermogen; je laat je niet snel verrassen.
Goede communicatieve vaardigheden; je schakelt makkelijk met verschillende partijen.
Affiniteit met duurzaamheid is een pré.
Aanbod
Wat bieden wij jou?
Een salaris tussen €4.500 en €6.000 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.
Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
32 tot 40 uur per week, flexibele werktijden en hybride mogelijkheden.
Laptop, telefoon en auto van de zaak.
Een collegiale werkomgeving met korte lijnen en ruimte voor eigen inbreng.
Inlichtingen
Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544
Sollicitatie
Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.