Commercieel & Technisch Beheerder Vastgoed – Almere

Introductie

Ben jij een allround vastgoedprofessional met technisch inzicht én commercieel gevoel? Dan zoeken wij jou voor een toonaangevende vastgoedportefeuille met woningen, winkels en bedrijfspanden. In deze veelzijdige rol ben je hét aanspreekpunt voor commercieel én technisch beheer.

Organisatie

De opdrachtgever beheert een omvangrijke vastgoedportefeuille bestaande uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimten. De organisatie kenmerkt zich door korte lijnen, daadkracht en een hands-on mentaliteit.

Functie

Wat ga je doen?

Beheren van huurmutaties: huurprijsbepaling, contracten, selectie van nieuwe huurders, huuropzeggingen en verlengingen.
Coördineren van onderhoudswerkzaamheden & uitpondprocessen: opstellen van onderhouds- en meerjarenplannen (MJOP), aansturen van externe partijen, renovaties en opleveringen.
Beheren van verhuurportefeuille: contact met huurders, screening, administratie van mutaties, rapportages en kwaliteits- en woonsituaties bewaken.

Functie-eisen

Wie ben jij?

Je beschikt over een afgerond mbo niveau 4 bouwkunde opleiding
Je hebt technische basiskennis en bij voorkeur feeling met elektra, loodgieters- of timmerwerk.
Ervaring met vastgoedbeheer, onderhoudsplanning en huuradministratie.
Je bent zelfstandig, praktisch, stressbestendig, communicatief sterk en klantgericht.
Je woont bij voorkeur in de regio van het werkgebied.

Aanbod

Wat bieden wij?
Een dynamische en veelzijdige functie binnen een professioneel team. Je krijgt alle ruimte voor eigen initiatief, verantwoordelijkheid en groei binnen de volledige vastgoedportefeuille.
Arbeidsovereenkomst ga je direct aan met onze opdrachtgever. 

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544 of 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.