Allround Technisch Coördinator – Almelo

Introductie

Ben jij iemand met bouwkundig inzicht, die graag schakelt tussen kantoor en werk buiten? Voor onze opdrachtgever, een betrouwbare speler in renovatie, onderhoud en vastgoedbeheer, zoeken we een Allround Technisch Coördinator op directe basis.

Organisatie

Je komt te werken voor een solide familiebedrijf met meerdere vestigingen, gespecialiseerd in woning- & utiliteitsbouw, renovatie, onderhoud en beheer van vastgoed. De organisatie kenmerkt zich door no-nonsense, betrouwbaarheid en duidelijke lijnen. Innovatie en kwaliteit staan voorop, maar het menselijke aspect ook: er is ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.

Functie

Wat ga je doen?
Opnemen en beoordelen van bouwkundige werkzaamheden: renovaties, verduurzaming, mutaties, onderhoud van bestaand vastgoed.
Calculeren, voorbereiden en organiseren van projecten, inclusief bestellen van materialen, inschakelen onderaannemers, afspraken maken en bewaken van planning.
Je bent deels op kantoor, deels op locatie (buitendienst) om werkopnames te doen en contacten te onderhouden.

Functie-eisen

MBO-4 bouwkundige opleiding of vergelijkbaar.
Enige jaren relevante ervaring in de bouw, bij voorkeur in werkvoorbereiding of als timmerman, met veel bouwkundig inzicht.
Goede beheersing van Nederlands, ervaring met Microsoft Office, flexibiliteit en klantgerichtheid.

Aanbod

Wat bieden wij
Salarisindicatie: €3.500 – €5.000 bruto per maand, afhankelijk van ervaring en opleiding.
CAO Bouw & Infra is van toepassing.
Direct dienstverband bij de opdrachtgever via werving & selectie.
Afwisselende projecten in de regio Enschede (en omgeving).
Ruimte voor persoonlijke groei, een hecht team en een prettige werksfeer.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.