zelfstandige werkvoorbereider calculator interieurbouw – Bergschenhoek

Introductie

Wij zoeken een werkvoorbereider/calculator voor de afdeling interieurbouw.

Organisatie

Onze relatie is een middelgrote aannemer die actief is in nieuwbouw en renovatie van woning- en utiliteitsbouw en interieurbouw.

Functie

U bent verantwoordelijk voor de afdeling interieurbouw voor zowel de particuliere en de zakelijke klant.
U maakt samen met de klant een opzet van wensen en eisen en werkt deze uit in een ontwerp. Indien nodig doet u op locatie een opname.
U voert gesprek met de klant omtrent offerte en bij opdracht werkt u het project geheel zelfstandig uit.

Als het werk erom vraagt werkt u mee in de montage en doet u kwaliteitscontrole in de timmerfabriek.

U werkt het ontwerp uit in pointline en controleert de werktekeningen die gebruikt worden voor het instellen van de CNC machines.

Uw bent verder verantwoordelijk voor gedegen planning en zorgt voor goede calculatie en aansturing van de fabriek.




Uw taken bestaan uit:
Opnemen van het project en het vervolgens door middel van gedetailleerde calculatie verder voorbereiden voor de uitvoering.
Maken van planningen, vergunningsaanvraag, controle van werktekeningen en het bestellen van materiaal.
U werkt nauw samen met de uitvoerder gedurende het project.


Functie eisen

Wij zoeken een zelfstandige werkvoorbereider calculator die goed in staat is om gesprekken te voeren met de klant en een gedegen projectvoorbereiding kan doen.

U heeft een afgeronde technische opleiding om minimaal MBO niveau
Ervaring in werkvoorbereiding en calculatie
Bij voorkeur beschikt u over ervaring met pointline


Aanbod

Een uitdagende functie in een enthousiast team waarin u zelfstandig functioneert.


Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Sijbren Visser 010-4363731 of 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.