Zelfstandig Uitvoerder Renovatie en Onderhoud – Den Haag

Introductie

Heeft u minimaal vijf jaar ervaring als zelfstandig uitvoerder in renovatie en onderhoud en bent u toe aan een volgende stap in uw carrière? Dan komen wij graag met u in contact.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een snelgroeiend bedrijf met een informele bedrijfscultuur. De lijnen zijn kort. Het bedrijf is actief in renovatie en onderhoud en nieuwbouw.

Functie

U bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op de bouwplaats van A tot en met Z. U bewaakt de kwaliteit en ziet er op toe dat de veiligheidseisen worden nageleefd. U stuurt uw medewerkers op de bouwplaats aan, u houdt toolbox meetings, u bewaakt de planning van personeel (ook onderaannemers) en u houdt de administratie op de bouwplaats bij. U zorgt ervoor dat de PBM”s goed worden gebruikt en u draagt zorg voor de eindcontrole en oplevering. U bewaakt meer- en minderwerk en koppelt dit terug naar de projectleiding. U woont vergaderingen bij en u bent het aanspreekpunt op de bouw voor toezichthouders en directievoerders. U wordt verantwoordelijk voor een groot renovatieproject in den Haag. Het betreft het strippen van woningen die vervolgens weer worden opgebouwd.

Functie eisen

U heeft minimaal vijf tot 10 jaar ervaring als zelfstandig uitvoerder en u heeft een MBO/HBO werk- en denk niveau. U bent daadkrachtig, gedreven, communicatief zeer vaardig en uw gaat u verantwoordelijkheden niet uit de weg. U gaat klantgericht te werk. U bent resultaatgericht en u beschikt over een sterk probleemoplossend vermogen. U heeft recente ervaring in renovatie en onderhoud. U woont in Zuid-Holland.

Aanbod

Onze opdrachtgever biedt u een zeer zelfstandige functie waarbij u veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt. De arbeidsvoorwaarden zijn zonder meer goed.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Caroline Wassenaar 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan alle functie-eisen nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.