werkorganisator verduurzaming woningbouw – Nieuwegein

Introductie

Wij zoeken een specialist op de afdeling verduurzamen woningbouw als werkorganisator

Organisatie

Onze relatie werkt hard aan het verduurzamen van bestaande woningen.

Functie

Als werkorganisator werkt u nauw samen met onze opdrachtgever, bewoners, projectleider, uitvoerder, woonconsulent en bouwpartners.
U werkt zelfstandig meerdere projecten zowel in ontwerp als uitvoeringsfase uit.
Werkzaamheden vinden plaats op kantoor en op locatie waar u samenwerkt in het bouwteam en aanspreekpunt bent.
U bent verantwoordelijk voor een gedegen planning en technische projectvoorbereiding en daarnaast communicatief vaardig en aanspreekpunt voor bewoners omtrent de werkzaamheden.

Functie eisen

Onze werkorganisator beschikt over de volgende eigenschappen.
U bent communicatief vaardig, een kei in het plannen en organiseren van uw werk.
U beschikt over een afgeronde bouwkundige opleiding bij voorkeur richting bouwtechniek en bouwfysica.


Aanbod

Wij bieden u een uitdagende functie waar initiatief wordt gewaardeerd en ruimte is voor ontwikkeling.
Uiteraard is uw salaris marktconform.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Sijbren Visser 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.