Toezichthouder – Amsterdam

Introductie

Naast het toezicht houden op de projecten in uitvoering ben je een duizendpoot. Het schrijven van bestekken en het vervaardigen van eenvoudig tekenwerk kan ook tot jouw takenpakket behoren.

Organisatie

Onze opdrachtgevers is een middelgroot architectenbureau met meerdere vestigingen in de Randstad. De opdrachtenportefeuille bestaat voor ca. 80% uit utiliteitsbouw projecten, waarvan een belangrijk deel in de gezondheidszorg en in het onderwijs. Haar werkveld strekt zich ook uit tot stedenbouwkundige en plan juridische taken. Een integrale aanpak, waarbij functionaliteit, techniek, esthetica en economie in balans zijn, is kenmerkend voor haar ontwerpen en werkzaamheden.

Functie

Jij bent, naast de directievoerder, verantwoordelijk voor het toezicht houden op de projecten in uitvoering. Je controleert het uitgevoerde aan de hand van bestek en tekeningen en je rapporteert aan de directievoerder. Naast jouw dagelijkse werkzaamheden heb je een hands on mentaliteit. Waar nodig spring je bij op de tekenafdeling en het schrijven van besteken en werkomschrijvingen is je niet vreemd.

Functie-eisen

Voor deze functie ben je minimaal in het bezit van een diploma MTS bouwkunde. Daarnaast heb jeu kennis van het office pakket en ervaring met Revit en Autocad. Jouw kennis van het bouwbesluit is gedegen. Je bent een persoon die niet over zich heen laat lopen en je staat stevig in jouw schoenen.

Aanbod

Het betreft hier een detacheringsperiode van 12 maanden. Na deze periode en bij goed functioneren word je een vaste aanstelling aangeboden door onze opdrachtgever. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jouw C.V., jouw competentieprofiel, jouw persoonlijke eigenschappen, jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jouw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.