Technisch Vastgoedbeheerder (Vaste Baan) – Amsterdam

Introductie

In deze rol van technisch vastgoedbeheerder draag jij zorg voor de inspectie van de gebouwen op bouwkundig vlak maar nog meer op installaties en werktuigbouwkundige aspecten. Een dynamische functie in een zeer dynamische omgeving.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een grote hotelketen door geheel Europa. In Nederland hebben zij een 8-tal locaties van Groningen tot Maastricht. De hotels worden ingezet voor het reguliere toerisme als voor studentenhuisvesting. Het zijn aansprekende locaties waar de dynamiek vanaf straalt.

Functie

In deze functie ben jij mede verantwoordelijk voor het beheer van deze 8 locaties. Op iedere vestiging is een technische dienst gevestigd voor de dagelijkse ‘problemen’. Periodiek zullen de locaties bezocht moeten worden voor haar inspecties. Naast de technische inspectie van gebouwen en installaties, ben je verantwoordelijk voor de veiligheidsaudits binnen de hotels met betrekking tot brand- en waterveiligheid. Je speelt een actieve rol in het selecteren van uitvoerende partijen, het verzorgen van prijsaanvragen en het opstellen van (concept) opdrachtverstrekkingen. Je begeleidt de architect, constructeur en/of adviseur(s) in geval van aanpassingen. Tijdens de uitvoering voer jij de bouwdirectie. Daarnaast begeleidt je de technische uitvoering van de werkzaamheden t.b.v. het realiseren van het MJOP en voorkomende projecten. Je rapporteert aan het hoofd technisch beheer.

Functie-eisen

Voor deze functie ben je in het bezit van een diploma HTS bouwkunde of werktuigbouwkunde. Je hebt aantoonbare ervaring in het beheer van commercieel vastgoed en je bent woonachtig in het midden van Nederland. Enkele eigenschappen die voor onze opdrachtgever van belang zijn: grondigheid, secuur, commercieel, communicatief vaardig en vooral een energiek karakter.

Aanbod

Het gaat hier om een vaste baan bij onze opdrachtgever. Naast een goed salaris, 30 vrije dagen, behoort bij deze functie uiteraard een leaseauto en kennen zij een pensioenregeling.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.