teamleider klantadviseur bouwkunde – Amersfoort

Introductie

Teamleider klantenservice bouwtechnische vragen

Organisatie

Onze relatie heeft een adviserende rol omtrent bouwtechnische vragen

Functie

Als Teamleider geeft u dagelijks leiding aan uw team van klantadviseurs en werkt u met uw team mee in het beantwoorden van bouwtechnische vragen.
In uw rol bent u verantwoordelijk voor het behalen van verschillende kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen. Dit doet u door uw team te coachen en te motiveren.
U maakt de personele planning, controleert en stuurt de werkzaamheden binnen uw afdeling aan.
Het aanmaken van rapportages en het meetbaar maken van prestaties.

Functie eisen

Wij zoeken een people teamleider die het reilen en zeilen van een klantadviescenter kent.

Verder beschikt u over een afgeronde bouwtechnische HBO opleiding en heeft u bij voorkeur enkele jaren ervaring in het leidinggeven in een klantcontactomgeving.
u bent klant- en resultaatgericht, to the point, scheiden van hoofd en bijzaken, nauwkeurig en u beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Aanbod

Wij bieden u een uitdagende functie als teamleider met een marktconform salaris.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Sijbren Visser 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.