Service medewerker bouw (Vaste Baan) – Barendrecht

Introductie

Jij bent de verbindende factor tussen de binnendienst medewerkers en buitendienst medewerkers van de afdeling service!

Organisatie

De opdrachtgever is een aannemer uit de Randstad met onderhouds- verduurzamings- transformatie en nieuwbouwprojecten. Ze onderscheiden zich door onder andere echt samen te werken zowel downstream als upstream in de keten. Er wordt gewerkt met verschillende kernwaardes bestaande uit: betrouwbaar, betrokken, innovatief, kwaliteit en klantgericht. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het verlenen van optimale service en streven jullie naar de hoogste klanttevredenheid. Daarnaast ga je zorgen voor een goede planning, de aansturing van monteurs en het onderhouden van contacten met klanten en leveranciers.

Functie

Als service coördinator geef jij leiding aan de binnen- en buitendienst medewerkers van de afdeling service. Daarbij stuur jij op kengetallen en ben jij betrokken bij het opstellen, volgen en bijstellen van planningen. Ook voer je analyses uit ten aanzien van procesverbetering.

Functie-eisen

Je hebt minimaal een MBO diploma bouwkunde met een aantal jaar relevante ervaring. Je bent communicatief sterk en je hebt ervaring in het aansturen en begeleiden van mensen. Daarnaast ben je natuurlijk organisatorisch en doelgericht en weet je de juiste prioriteiten te stellen.

Aanbod

Het betreft hier een vast dienst verband met eventueel een detacheringsperiode hieraan voorafgaand. Het salaris wordt bepaald aan de hand van kennis en ervaring.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.