Senior Projectcoördinator Onderhoud (Vaste baan) – Amsterdam

Introductie

Jij bent de projectcoördinator die resultaatgericht en met de juiste focus aan de slag gaat. Naast jouw technische kennis ben jij in staat om op een correcte manier met de opdrachtgever weet om te gaan.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een middelgroot bouwbedrijf met 93 werknemers en een gemiddelde jaaromzet van 54 miljoen. Zij is vooral actief in de renovatie en verbouw voor corporaties maar ook voor de zakelijke en particuliere markt. Daarnaast is zij ook actief in kleinschalige nieuwbouw. Naast haar hoofdvestiging te Heerhugowaard en met 2 nevenvestigingen te Amsterdam en Ursem is haar werkgebied Noord Holland.

Functie

Jij opereert vanuit de nevenvestiging te Amsterdam. In de functie van coördinator treed jij op als contactpersoon voor verschillende opdrachtgevers. Dit kunnen scholen, corporaties of zorginstellingen zijn. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering van projecten conform opdrachtspecificatie, het aansturen en motiveren van medewerkers en onderaannemers en het verwerven en uitvoeren van kleine opdrachten van bestaande relaties. Naast de technische aspecten ben je ook verantwoordelijk voor het gehele administratieve gedeelte. De projecten worden uitgevoerd in bewoonde of in gebruik zijnde situaties.

Functie-eisen

Je bent in het bezit van een diploma MTS bouwkunde en je hebt aantoonbare ervaring in het kleinschalig renovatie en onderhoudswerk. Naast jouw technisch inzicht ben je betrouwbaar, accuraat, communicatief vaardig en behoud je de juiste focus. Je bent woonachtig in een straal van 20 kilometer rondom Amsterdam.

Aanbod

Onze opdrachtgever wenst je direct een contract aan te bieden. De arbeidsvoorwaarden zijn conform UTA CAO!

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.