Register taxateur – Bergschenhoek

Introductie

Ben jij een gedreven en leergierige register taxateur en wil jij 95% van je tijd bezig zijn met het maken van taxatierapporten en het adviseren van klanten? Stop met zoeken!

Organisatie

Je komt te werken in een modern bedrijf met een informele sfeer waar er altijd samen wordt geluncht. Er wordt veel zelfstandig gewerkt en er is dan ook veel ruimte voor eigen initiatief en creatieve ideeën die leiden tot positieve veranderingen. Ze zijn aangesloten bij branchevereniging VBO en hebben de juiste capaciteit om je te voorzien van een goede begeleiding, hierdoor is je ervaringsniveau geen doorslaggevende factor. Binnen de organisatie zijn 4 directe collega’s en je rapporteert aan de directie. De organisatie is gespecialiseerd in het taxeren van woningen zowel binnenstedelijk als buiten stedelijke gebieden in de provincie Zuid-Holland. Ze werken met verschillende opdrachtgevers waaronder banken, hypotheek adviseurs en particuliere klanten.

Functie

Je gaat je voor 95% bezig houden met het maken van taxaties en het adviseren van de klant. Hierbij moet je denken aan het opnemen van woningen, het maken en uitwerken van taxaties, het adviseren van de klanten en uiteraard het onderhouden van de relatie met de klant. De agenda wordt voor jou bepaald zodat jij je volledig kan focussen op de taxaties.

Functie-eisen

Je hebt minimaal een HBO diploma vastgoed & makelaardij en een geregistreerd taxateur bij het NRVT. Verder ben je communicatief sterk, gedreven en enthousiast met een commerciële instelling. Je bent woonachtig in de provincie Zuid-Holland.

Aanbod

Het betreft hier een rechtstreeks dienst verband bij de opdrachtgever. De opdrachtgever biedt jou een goed salaris passend bij jouw leeftijd en ervaring, de ruimte om jezelf te ontwikkelen, mogelijkheid om zelfstandig te werken en bij 40 uur een auto van de zaak.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jouw C.V., jouw competentieprofiel, jouw persoonlijke eigenschappen, jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jouw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.