Property Manager Wonen – Hilversum

Introductie

In een ambitieus team van vastgoedprofessionals bent u als Property Manager Wonen binnen het woningteam verantwoordelijk voor het beheer van de vastgoedportefeuille van de opdrachtgevers.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een autoriteit op het gebied van vastgoedmanagement. Zij beheren vastgoed in heel Nederland. Het vastgoed is in eigendom van particuliere en institutionele beleggers. De portefeuille bestaat uit woningen in het midden- en hogere segment, kantoren, logistiek en winkels. Het team bestaat uit 16 medewerkers.

Functie

Als Property Manager Wonen bent u verantwoordelijk voor het beheer van de vastgoedportefeuille van onze opdrachtgevers. U bent de directe gesprekspartner voor huurders en opdrachtgevers. Het optimaliseren van de huurstromen en het zorgen voor tevreden huurders zijn daarbij de speerpunten. U begeleidt huurders, regelt het contract- en dossierbeheer en verzorgt rapportages in nauwe samenwerking met uw team.

Overige taken:

  • Verzorgen van contacten met en correspondentie naar huurders en leveranciers;
  • Verhuren van objecten en aansturen van makelaars;
  • Opstellen van huurovereenkomsten en deze verwerken in Yardi;
  • Het bijwonen van VvE vergaderingen;
  • Het begeleiden van debiteurenbeheer alsmede het bewaken en optimaliseren van de huurstromen;
  • Controleren van servicekostenafrekeningen.

Functie eisen

Wij zijn op zoek naar kandidate met een vastgoed gerelateerde opleiding op HBO niveau met tenminste 7 jaar ervaring in een gelijke functie. Daarnaast bent u woonachtig binnen een straal van 30 kilometer rondom Hilversum.

Aanbod

Het betreft hier een detacheringsperiode van 22 maanden. De arbeidsvoorwaarden liggen beduidend hoger dan marktconform.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.