Projetleider vastgoedbeheer – Nijmegen

Introductie

Bent u de realisator van duurzaam vastgoed onderhoud en nieuwbouwprojecten, wij hebben een mooie uitdaging voor u als projectleider

Organisatie

Onze relatie is een vastgoedonderneming dat zich bezig houdt met het verhuren en ontwikkelen van woningen en appartementen in de regio Nijmegen en Arnhem.

Functie

Als projectleider vastgoed realiseert u nieuwbouw of verduurzamingsprojecten van woningen en appartementen. U vervult een belangrijke rol in de organisatie omtrent het ontwikkelen en verduurzamen van het bezit en u geeft informatie over de ontwikkelingen in de markt, het verduurzamen en ontwikkeling van nieuwbouwprojecten in de regio. U werkt zelfstandig projecten uit in de voorbereiding en u begeleid de projecten tijdens de uitvoering en bent u de aanspreektpunt binnen de organisatie over de voortgang en financiële aspecten van het project. U werkt nauw samen met onze contractpartners en werkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de samenwerking en daarmee het bezit van onze organisatie.

Functie-eisen

Wij zoeken een projectleider die ervaring heeft met het werken met contractpartners en ervaring heeft op groot onderhoud en nieuwbouwprojecten van woningen en appartementen. U heeft een HBO bouwkunde opleiding als achtergrond en minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider.

Aanbod

Wij bieden u een uitdagende functie met uitzicht op een vaste aanstelling. U kunt rekenen op een marktconform salaris tot maximaal €5.000,- bruto per maand voor 36 uur per week. Uiteraard kunt u rekenen op een prettig en deskundig team van collega’s die betrokken zijn bij ons bezit en leefbaarheid in de woonwijken.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.