Projectleider Utiliteit – Breda

Introductie

Jij bent de belangrijke schakel tussen in- en externe partijen binnen het project. Jij bent een geboren leider met een no-nonsense aanpak.

Organisatie

De opdrachtgever is een echte totaalbouwer voor zowel nationale en internationale klanten. Voor deze klanten realiseren ze projecten vanaf het eerste ontwerp tot en met een turnkey oplevering. Met eigen projectteams voor verkoop, engineering, productie en uitvoering werken ze projecten uit van A tot Z en nemen ze risico’s weg door een professioneel management. Daarnaast willen ze graag vroeg instappen in het bouwproces zodat er meegedacht kan worden met de klant, des te groter is de toegevoegde waarde zowel technisch als economisch.

Functie

Je bent verantwoordelijk voor het organiseren, coördineren en controleren van de werkzaamheden van de projecten onder jou beheer. Daarin ben jij de belangrijke schakel tussen in- en externe partijen binnen het project. Je onderhoudt contacten met opdrachtgevers voor de voortgang, oplevering en kwaliteit van het project. Je zal je werktijd verdelen over het hoofdkantoor en de verschillende projectlocaties. De projecten kunnen uiteenlopen van distributiecentra tot aan productiehallen en van parkeergarages tot showrooms.

Functie-eisen

Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding op tenminste MBO+/HBO niveau. Je hebt 5 tot 7 jaar ervaring in een soortgelijke functie met technisch inzicht en een analytisch denkvermogen. Je werkt zelfstandig en je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel. Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring opgedaan in de utiliteitsbouw.

Aanbod

Naast uitstekende primaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goed salaris naar kennis en niveau. Wordt het overdragen van kennis en kunde gewaardeerd en ook gestimuleerd. Het betreft hier een rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij jou vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op je C.V., jou competentieprofiel, jou persoonlijke eigenschappen, jou wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jou toestemming ter beschikking stellen aan de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.