Projectleider Planmatig Onderhoud – Amsterdam

Introductie

Jij, de projectleider planmatig onderhoud, bent verantwoordelijk voor de aansturing en realisatie van de projecten op basis van geld, tijd en kwaliteit. Bedenk wel, veel van de projecten worden gerealiseerd in bewoonde toestand en daar heb je speciale vaardigheden en geduld voor nodig. Heeft u dit? Reageer dan!

Organisatie

De opdrachtgever waar je komt te werken behoort, met meer dan 35.000 verhuureenheden, tot de grotere corporaties van Nederland. Het betreft hier voornamelijk sociale woningbouw.

De afdeling Vastgoed is verantwoordelijk voor zowel renovatie als nieuwbouwprojecten en voor het planmatig onderhoud. In de komende jaren ligt het accent vooral op renovatie en planmatig onderhoud maar er is ook een nieuwbouw portefeuille.

Functie

Je bent als projectleider planmatig onderhoud verantwoordelijk voor de aansturing en resultaten van planmatige onderhoudsprojecten in de fases van voorbereiding tot en met de oplevering. Het gaat dan met name om de aspecten geld, tijd, kwaliteit, organisatie, informatie en communicatie.

Je rapporteert aan het Hoofd Projecten. Je geeft bovendien gevraagd en ongevraagd concrete en adequate adviezen, informatie en specialistische ondersteuning. Je draagt zorg voor de aanvraag van subsidies, administratie en relevante correspondentie van betreffende projecten.

Functie-eisen

Je hebt een afgeronde MBO+ of HBO studie richting bouwkunde en kennis van procedures en regelgeving binnen woningcorporaties/volkshuisvesting. Je hebt ook minimaal 5 jaar relevante werkervaring en ervaring in projectmatig en planmatig werken.

Aanbod

Het betreft hier een projectopdracht voor in eerste instantie 1 jaar. De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jouw C.V., jouw competentieprofiel, jouw persoonlijke eigenschappen, jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jouw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.