Projectleider Planmatig Onderhoud – Amsterdam

Introductie

De projectleider planmatig onderhoud is verantwoordelijk voor de aansturing en realisatie van de projecten op basis van geld, tijd en kwaliteit,

Organisatie

Onze opdrachtgever behoort, met meer dan 35.000 verhuureenheden, tot de grotere corporaties van Nederland. Het betreft hier voornamelijk sociale woningbouw.

De afdeling Vastgoed is verantwoordelijk voor zowel renovatie als nieuwbouwprojecten en voor het planmatig onderhoud. In de komende jaren ligt het accent vooral op renovatie en planmatig onderhoud maar er is ook een nieuwbouw portefeuille.

Functie

Als projectleider planmatig onderhoud bent u verantwoordelijk voor de aansturing en resultaten van planmatige onderhoudsprojecten in de fases van voorbereiding tot en met de oplevering. Het gaat dan met name om de aspecten geld, tijd, kwaliteit, organisatie, informatie en communicatie.

In deze rol rapporteert u aan het Hoofd Projecten. U geeft gevraagd en ongevraagd concrete en adequate adviezen, informatie en specialistische ondersteuning. U draagt zorg voor de aanvraag van subsidies, administratie en relevante correspondentie van betreffende projecten.

Functie eisen

U hebt een afgeronde MBO+ of HBO studie richting bouwkunde en kennis van procedures en regelgeving binnen woningcorporaties/volkshuisvesting.. Ook hebt u minimaal 5 jaar relevante werkervaring en ervaring in projectmatig en planmatig werken.

Aanbod

Het betreft hier een projectopdracht voor in eerste instantie 1 jaar. De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.