Projectleider Onderhoud Utiliteitsbouw – Utrecht

Introductie

U bent in staat om een project van A tot en met Z zelfstandig aan te sturen

Organisatie

Onze opdrachtgever is een aannemer gespecialiseerd in het onderhoud van utilitair vastgoed. Vanuit Utrecht is zijn actief in de gehele Randstad. Opdrachten worden vanuit de zakelijk markt als vanuit de overheid verkregen. De projectgrootte varieert van 100K tot en met 500K.

Functie

In de rol van projectleider bent u verantwoordelijk voor gemiddeld 10 lopende projecten. U neemt het werk op, calculeert, offreert, bereidt de werken voor en u stuurt de uitvoering aan. U bent verantwoordelijk voor uw projecten op basis van kwaliteit, planning en geld.

Functie eisen

Voor deze functie bent u in het bezit van een diploma MTS of HTS bouwkunde. U bent bekend met het renoveren en onderhouden van utilitair vastgoed. Naast uw technisch inzicht bent u instaat om met een diversiteit aan opdrachtgevers te communiceren.

Aanbod

Wij gaan in eerste instantie een detacheringsperiode met u aan. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO. Bij goed functioneren treedt u uiteindelijk in dienst bij onze opdrachtgever.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Sijbren Visser 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.