projectleider onderhoud en verduurzamen van woningen en appartementen – Utrecht

Introductie

Projectleider onderhoud en verduurzamen van woningen en appartementen

Organisatie

Onze relatie is een toonaangevende verhuurder van woningen en appartementen in de regio Utrecht en de Betuwe.

Functie

Als projectleider bent u de regisseur en zorgt u voor een goede samenwerking met onze contractpartners voor het groot onderhoud van onze woningen. U werkt nauw samen met de ketenpartner en u beoordeeld de voorstellen die worden gedaan op haalbaarheid en kwaliteit. U voert het regie over de uitvoering en controleert op veiligheid, kwaliteit en budget. Daarnaast bent u de aanspreekpunt voor de ketenpartner, huurder en de interne organisatie over de verschillende projecten. U bent in staat om in te grijpen en actief bij te sturen wanneer het nodig is en u ziet erop toe dat de doelstellingen worden gerealiseerd binnen de gestelde voorwaarden.

Functie-eisen

Wij zoeken een ervaren projectleider die bekend is met regiewerkzaamheden en ervaring heeft met het beoordelen van uitvoeringsplannen en controle van de werkzaamheden op locatie. U kunt goed samenwerken met ketenpartners en u durft indien nodig in te grijpen en te corrigeren tijdens de werkzaamheden.
Om de functie goed te kunnen uitvoeren heeft u minimaal 5 jaar ervaring als bouwkundige binnen een woningcorporatie en heeft u een HBO bouwkunde diploma op zak.

Aanbod

Werken bij een leuke organisatie die staat voor kwaliteit en duurzaamheid en een duidelijke toekomstvisie over het verhuren van duurzame woningen en appartementen.
U kunt rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een maximale salaris van € 3.900 bruto per maand op basis van 36 uur per week.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.