Projectleider Onderhoud – Bergambacht

Introductie

Wil jij graag werken bij een bouw bedrijf die zich onderscheidt in de sfeer onderling en een fijne manier van samenwerken heeft?

Organisatie

Je gaat aan de slag bij een middelgrote bouwonderneming wat eind jaren 90 is opgericht als eenmanszaak. Door de jaren heen is het bedrijf gegroeid naar een modern bouwbedrijf dat actief is op het gebied van utiliteitsbouw, woningbouw, op- en aanbouw, groot onderhoud en renovatie. De kracht van deze groei ligt hem in de vakmensen die er werken, persoonlijke ontwikkeling en saamhorigheid zijn dan ook heel belangrijk binnen de organisatie. Door goede communicatie en openheid naar de opdrachtgever zijn ze in staat om, op basis van vertrouwen en wederzijds respect, het bouwproces zo transparant mogelijk te maken.

Functie

Jij bent als projectleider 50% van de tijd op kantoor en 50% ben je onderweg en op locatie van de projecten. Je houdt je natuurlijk bezig met het aansturen van bouwpersoneel, planningen maken, het beheer en bewaking van de budgetten, je hebt contact met architecten, opdrachtgevers, gemeenten en bouwpersoneel. De grote van de projecten varieert tussen de €0.5 – €5 miljoen en richt zich met name op kleinschalige nieuwbouw. Daarnaast houdt je je ook bezig met planmatig onderhoud van een groot aantal woningen.

Functie-eisen

Je bent minimaal in het bezit van een MBO diploma bouwkunde met minimaal 4 jaar ervaring als projectleider. Je bent in het bezit van een VOL-VCA en een rijbewijs. Je hebt goede leidinggevende kwaliteiten en bent woonachtig in de regio Bergambacht.

Aanbod

Het betreft hier een rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever met een detachering periode hieraan voorafgaand. Het salaris is afhankelijk van kennis en ervaring en verder hanteren ze de UTA CAO.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.