Projectleider onderhoud. – Arnhem

Introductie

Is geen enkele onderhoud of verduurzamingsproject jou te dol en wil je met de ketenpartner het hoogste doel bereiken dan zoek ik jou.

Organisatie

De organisatie is een toonaangevende verhuurder van sociale woningen en appartementen in de regio Arnhem en Nijmegen en werkt in een hard tempo aan het verduurzamen van het bezit.

Functie

Als projectleider ben jij de regisseur in het ketensysteem en samenwerking met de contractpartners voor het groot en dagelijks onderhoud van de woningen. Je werkt nauw samen met de ketenpartner en je beoordeeld de voorstellen die worden gedaan op haalbaarheid en kwaliteit. Je voert het regie over de uitvoering en controleert op veiligheid, kwaliteit en budget. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de ketenpartner, huurder en de interne organisatie over de verschillende projecten. Ben jij in staat om in te grijpen en actief bij te sturen wanneer het nodig is en zie jij erop toe dat de doelstellingen worden gerealiseerd binnen de gestelde voorwaarden, dan zoek ik jou.

Functie-eisen

Ik zoek een ervaren projectleider die bekend is met regiewerkzaamheden en ervaring heeft met het beoordelen van uitvoeringsplannen en controle van de werkzaamheden op locatie. Projectleider die goed kan samenwerken met ketenpartners om gezamenlijke doelen te realiseren en durft indien nodig in te grijpen en te corrigeren tijdens de werkzaamheden.
Om de functie van projectleider goed te kunnen uitvoeren heb je minimaal 5 jaar ervaring als bouwkundige binnen een woningcorporatie en beschik je over een HBO bouwkunde diploma.

Aanbod

Werken bij een leuke organisatie die staat voor kwaliteit en duurzaamheid en een duidelijke toekomstvisie over het verhuren van duurzame woningen en appartementen.
U kunt rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een maximale salaris van € 3.900 bruto per maand op basis van 36 uur per week.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, aan de opdrachtgever ter beschikking stellen. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.