Projectcoördinator Buitendienst Service en Onderhoud – Uw werkgebied Amsterdam, Utrecht en Arnhem

Introductie

Bent jij Organisatorisch, Administratief en Bouwkundig? Ik zoek een gedreven Projectcoördinator Buitendienst Service en Onderhoud voor het werkgebied Amsterdam, Utrecht en Arnhem.

Organisatie

De organisatie is actief op het gebied van service en onderhoud voor kleinschalige projecten in de utilitaire sector.

Functie

Als projectcoördinator sta jij elke dag in contact met de klant en de vaklieden die jouw projecten uitvoeren op locatie. jij neemt alle aanvragen in behandeling en vervolgens neem je de situatie ter plekke op.
na opname maa je een gedegen calculatie en breng je de offerte uit. Bij goedkeuring van de offerte draag je zorg voor de projectvoorbereiding, planning en inkoop.
Gedurende de gehele uitvoering ben jij het aanspreekpunt en controleer je de werkzaamheden van de vaklieden of onderaannemers. Uiteraard ben je naast het technische deel ook verantwoordelijk voor een goede projectadministratie en facturatie en denk je mee in het verbeteren van de werkprocessen.


Functie-eisen

Voor deze functie ben je in het bezit van een diploma HBO Bouwkunde/Technische Bedrijfskunde) en heb je relevante werkervaring in het organiseren en uitvoeren van service en onderhoud projecten. Deze ervaring moet jou helpen om het werk goed te kunnen inschatten. De projectcoördinator is woonachtig in de regio Utrecht, Amsterdam of Arnhem.

Aanbod

Het betreft hier in eerste instantie een detacheringsperiode en bij goed functioneren wordt jou een contract aangeboden door de opdrachtgever. De arbeidsvoorwaarden en salaris is afgestemd op het salarishuis van de inlenende organisatie.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 0638684291

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, sturen naar enkele opdrachtgevers. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.