Planvoorbereider – Haarlem

Introductie

Als Planvoorbereider hebt u een zeer afwisselende en zelfstandige functie. U bent primair verantwoordelijk voor het begeleiden/voorbereiden van verschillende projecten, waarbij u werkzaam bent in de fases voorafgaand aan de uitvoering.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een middelgroot aannemingsbedrijf actief in de woning- en utiliteitsbouw. Projecten worden gerealiseerd vanuit eigen ontwikkeling, bouwteams en in mindere mate vanuit de aanbestedingsmarkt. Voor de organisatie zijn 70 mensen werkzaam en de projecten worden in de Randstad uitgevoerd. De projecten kenmerken zich door haar binnenstedelijke karakter.

Functie

Het doel is om een technisch goed maakbaar en financieel (door ramingen/begrotingen) onderbouwd project aan het uitvoeringsteam over te dragen. Hierbij hebt u een doordacht plan hoe dit gebouwd gaat worden en wat hiervoor nodig is. Enkele taken en verantwoordelijkheden:

  • Analyse van het project voor de kostprijsbegroting
  • Uitvoeren van technische checks
  • Vervaardigen van een kostprijsbegroting
  • Bepalen van de bouwmethodiek
  • Nauw contact met de afdeling projectontwikkeling
  • Contact onderhouden met de diverse bureaus
  • Bijwonen van vergaderingen en inlichtingen
  • Vervaardigen van de overall planning en bouwplaatsinrichting.

Functie eisen

Voor deze functie heeft een afgeronde opleiding HBO bouwkunde en tenminste 5 jaar ervaring in een gelijke functie. U bent accuraat, communicatief sterk en u bent een gedreven teamplayer.U bent bekend met de programma’s Ibis trad en powerproject en kennis van BIM is een pre.

Aanbod

Onze opdrachtgever wenst in eerste instantie en detacheringsperiode van 12 maanden aan te gaan. Bij goed functioneren wordt u een vaste aanstelling geboden. De arbeidsvoorwaarden zijn conform CAO.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.