Planvoorbereider – Bergambacht

Introductie

Wil jij in het hele ontwikkelingsproces van een project werkzaam zijn? Dan zijn wij opzoek naar jou.

Organisatie

De opdrachtgever is een ontwikkelende aannemer gevestigd in de regio Rotterdam. Het bedrijf is voornamelijk actief in de woningbouw en dan met name grondgebonden woningen. Ze bestaan al meer dan 50 jaar en staan bekend om allround bouwvakmanschap. Kwaliteit vinden ze heel belangrijk en dit is ook de filosofie. Ze richten zich heel erg op de klant omdat die uiteindelijk de kwaliteit ervaren.

Functie

Als planvoorbereider ben jij een echte teamspeler die in het gehele ontwikkelingsproces betrokken is van een project. De projecten zijn voor het merendeel woningbouwprojecten, welke bestaan uit nieuwbouw en transformatie van gebouwen. Utiliteit behoort ook tot de projecten waarbij gedacht moet worden aan scholen en bedrijfsobjecten. Daarnaast ontwikkelen ze niet alleen van uit zichzelf maar zijn ze ook bouwpartners voor private ontwikkelaars, zorginstellingen en woningcorporaties. De planvoorbereider is verantwoordelijk voor de technische uitwerking, vanaf het V.O. tot en met de verkoopstukken. Hiertussen bevindt zich een scala van onderwerpen, aansturing, coördinatie, controle, communicatie, kennis, kwaliteit, klantgericht, uitvoering en realisatie die gedurende het hele ontwikkelingsproces worden bewaakt en uitgevoerd.

Functie-eisen

Je bent minimaal in het bezit van een HBO diploma Bouwkunde en minimaal 7 jaar ervaring met voorkeur in de gevraagde functie. Je hebt kennis en ervaring met BIM, REVIT / Autocad. Daarnaast ben je woonachtig in de regio Rotterdam.

Aanbod

Het betreft hier een vast dienstverband met voorafgaand een detacheringsperiode. Verder wordt de UTA CAO aangehouden en de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden worden zijn goed. Verder kom je in een modern bouwbedrijf terecht waar een echte familie sfeer heerst.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen nemen wij contact met jou op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jou C.V., je competentieprofiel, je persoonlijke eigenschappen, je wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jou toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.