Planner Servicedienst Bonnenwerk – Hilversum

Introductie

Jij coördineert, als spin in het web, diverse kleinere onderhoudsprojecten in opdracht van de corporatie. Daarom zijn wij op zoek naar iemand die het overzicht weet te bewaren, die weet hoe de processen lopen en die in staat is om op een correcte manier met bewoners weet om te gaan. Denk jij dat jij hiertoe is staat bent?

Organisatie

Werken bij een corporatie met haar portefeuille in ’t Gooi, dat is wat jij gaat doen. Zij beschikt over een portefeuille van zo’n 9000 verhuureenheden, uitsluitend sociale huur. Deels worden nieuwbouwprojecten gerealiseerd vanuit eigen ontwikkeling. Het bedrijf kenmerkt zich door haar platte organisatiestructuur en korte lijnen. Voor de organisatie zijn 70 mensen werkzaam.

Functie

Jij bent als planner servicedienst (bonnenwerk) de contactpersoon voor onze huurders met als doel de reparatieverzoeken (zoals verstopte riolering, een lekke kraan of klemmende deur) op een klantvriendelijke manier te verhelpen.Je doet dit door nauw samen te werken met de eigen vaklieden of vaste aannemers en samen te komen tot passende oplossingen. Je beoordeelt de ‘klacht’, vervaardigt de planning, verdeelt het werk, selecteert onderaannemers, bewaakt de voortgang, controleert en levert het werk op, tekent de bonnen af en controleert de facturen.

Functie-eisen

Je bent in het bezit van een diploma MTS bouwkunde. Je bent organisatorisch sterk, communicatief vaardig en je weet op een juiste manier om te gaan met de gevoelens van de huurder. Je schakelt snel, bent stress bestendig en het onderhouden van de contacten met onderaannemers gaat je gemakkelijk af.

Aanbod

Het betreft hier in eerste instantie een detacheringsperiode van 12 maanden. Bij goed functioneren word je een vaste aanstelling geboden. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jouw C.V., jouw competentieprofiel, jouw persoonlijke eigenschappen, jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jouw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.