Planner Servicedienst Bonnenwerk – Hilversum

Introductie

Als spin in het web coördineert u diverse kleinere onderhoudsprojecten in opdracht van de corporatie.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een corporatie met haar portefeuille in ’t Gooi. Het betreffen zo’n 9000 verhuureenheden, uitsluitend sociale huur. Deels worden nieuwbouwprojecten gerealiseerd vanuit eigen ontwikkeling. Het bedrijf kenmerkt zich door haar platte organisatiestructuur en korte lijnen. Voor de organisatie zijn 70 mensen werkzaam.

Functie

Als planner servicedienst (bonnenwerk) bent u de contactpersoon voor onze huurders met als doel de reparatieverzoeken (zoals verstopte riolering, een lekke kraan of klemmende deur) op een klantvriendelijke manier te verhelpen. Dit doet u door nauw samen te werken met de eigen vaklieden of vaste aannemers en samen te komen tot passende oplossingen. U beoordeelt de ‘klacht’, vervaardigt de planning, verdeelt het werk, selecteert onderaannemers, bewaakt de voortgang, controleert en levert het werk op, tekent de bonnen af en controleert de facturen.

Functie-eisen

Voor deze functie bent u in het bezit van een diploma MTS bouwkunde. U bent organisatorisch sterk, communicatief vaardig en weet u op een juiste maniet om te gaan met de gevoelens van de huurder. U schakelt snel, bent stress bestendig en het onderhouden van de contacten met onderaannemers gaat u gemakkelijk af.

Aanbod

Het betreft hier in eerste instantie een detacheringsperiode van 12 maanden. Bij goed functioneren wordt u een vaste aanstelling geboden. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.