Plan coördinator. Vaste baan! – Nieuwkuijk

Introductie

Vindt jij het een uitdaging om van elk aspect van de bouw de juist informatie te verzamelen? En maak jij daar een passende, heldere begroting bij? Kortom, ben je de communicatief sterke, flexibele enthousiasteling waar ik op zoek naar ben? Reageer dan op deze geweldige functie!

Organisatie

Werkplek “‘with a view”‘. Als plancoördinator maak je deel uit van het projectteam en ben je vanaf de initiatiefase tot en met de contractvorming direct bij een bouwproject betrokken. Het projectteam bestaat uit een commercieel manager, architect, planontwikkelaar, plan coördinator, bouwkundige modelleur en constructeur. Je rapporteert direct aan de manager planontwikkeling en in een project is de planontwikkelaar jouw aanspreekpunt. Je werkt aan verschillende projecten voor de meest uiteenlopende klanten met bedrijfspanden variërend van loftkantoren tot state-of-the-art sorteercentra.

Functie

Je bent primair verantwoordelijk voor het bepalen van de kostprijs van de bouwprojecten. Daarnaast coördineer je het opstellen van de technische omschrijving en alle andere stukken die nodig zijn voor een goed onderbouwde aanbieding. Daarbij onderhoud je contact met de architect, constructeur, onderaannemers, leveranciers en alle partijen die nodig zijn om het proces goed te laten verlopen. Je controleert de aangeleverde gegevens op juistheid, uitvoerbaarheid en (financiële) haalbaarheid en neemt deel aan diverse overleggen. Je levert een bijdrage aan het kansen-risicodossier, stelt het doelbudget op en bewaakt deze. Daarnaast voer je overleg met het uitvoeringsteam met betrekking tot de haalbaarheid en overdracht van het bouwproject. Door middel van zelfstudie (ondersteund door het bedrijf) blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen in de bouw en zorg je voor je een blijvende persoonlijke ontwikkeling. Wil je doorgroeien? Daar staat de opdrachtgever zeker voor open.

Functie-eisen

Een afgeronde HBO diploma Bouwkunde en minimaal 4 jaar ervaring in de functie. Je bent communicatief sterk en beschikt over commercieel inzicht. Je hebt een proactieve werkhouding en een positieve uitstraling. Je werkt graag in een projectteam en bent in staat om samen met het team tot een goed resultaat te komen. Je bent in bezit van goede onderhandeling skills. Naast relevante opleiding en ervaring op gebied van calculatie en techniek heb je ook ervaring met Ibis-Trad, MS-office, Lean-principes.

Aanbod

Door de informele werksfeer bij de opdrachtgever voel je je snel thuis. Het is een toonaangevende en energieke organisatie. Naast een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden investeert het bedrijf ook in cursussen en opleiding voor je persoonlijke groei.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Thea van Gelderen 073-7040409

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.