Medewerker Vastgoedbeheer – Regio Oss

Introductie

Door jouw organisatietalent hou je moeiteloos alles onder controle! Overzicht houden en snel schakelen is jouw tweede natuur. Samen met een gezellig team regel je het dagelijks beheer van de vastgoedportefeuille van de opdrachtgever.

Organisatie

De lijnen bij de opdrachtgever zijn kort en ze bieden veel mogelijkheden voor jouw verdere ontwikkeling. Je werkt in een hecht team met betrokken collega’s. Jouw directe collega’s uit het vastgoed-team zijn een manager, een technische collega en een vastgoedbeheerder. Daarnaast werk je veel samen met andere afdelingen binnen dit familiebedrijf.

Functie

Als medewerker vastgoedbeheer richt jij je met name op de uitgebreide woningportefeuille van de opdrachtgever. Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor zowel huurders, VvE-beheerders, makelaars, collega’s en je bent o.a verantwoordelijk voor het administreren en controleren van huurdossiers en VvE-stukken. Jij zorgt ervoor dat alle dossiers perfect zijn door nieuwbouwprojecten en vrijgekomen woningen in de verhuur te brengen, het coördineren en uitzetten van diverse nieuwbouwprojecten, selectieprocedures van huurders te coördineren in samenwerking met de makelaar(s), het beheer en controle van huurdossiers in het vastgoedmanagementsysteem en je bent het aanspreekpunt voor alle stakeholders.

Functie-eisen

Onze opdrachtgever zoekt een gedreven collega die heel precies werkt en graag vooruit denkt. Je hebt enkele jaren ervaring als (juridische) administratief medewerker. Je hebt affiniteit met de vastgoedbranche en overzicht bewaken en prioriteiten stellen zijn jouw tweede natuur. Je bent administratief sterk onderlegd. Ervaring met technische beheer c.q meerjaren onderhoud is een pre.


Aanbod

Het betreft een vast dienstverband. Je gaat werken in een gedreven werkomgeving met veel ruimte voor jouw ideeën en initiatieven. De opdrachtgever biedt je een zeer goede arbeidsvoorwaarden conform Bouw-cao. Verder kun je denken aan: 40 verlofdagen, een goede pensioenregeling met werkgeversbijdrage, diverse collectieve regelingen, een moderne werkplek en jaarlijks meerdere gezellige bedrijfsactiviteiten met je collega’s.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Thea van Gelderen 073-7040409

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.