manager vastgoedbeheer – Veenendaal

Introductie

Wordt u gedreven door resultaten, enthousiaste collega’s en duurzaam vastgoed? Dan bent u geschikt als manager vastgoedbeheer

Organisatie

Onze relatie is een grote verhuurder van woningen en appartementen die hard werkt aan het verduurzamen en ontwikkelen van de meest energie zuinige woningen van Nederland

Functie

Als manager vastgoed bent u verantwoordelijk voor de medewerkers op uw afdeling en het behalen van de jaardoelstellingen die door u zijn opgesteld omtrent het in standhouden van het vastgoed. U zorgt voor goede processen waardoor iedereen goed kan functioneren en het teamresultaat kan behalen. Uw afdeling is verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderhoud en het verduurzamen van de woningen en appartementen binnen de gestelde planningen en budget. Uw medewerkers doen technisch onderzoek, stellen een programma van eisen op en doen de aanbesteding van de projecten. U zorgt dat de projecten in een goede projectadministratie terecht komen zodat u alle betrokken partijen kunt informeren over de de status van het project en binnen het budget wordt gerealiseerd.
Als Manager staat u in contact met de stakeholders binnen de organisatie en informeert u hen over de kwaliteit van het bezit en ontwikkelingen op het gebied van verduurzaming.

U verbind de mensen aan de doelen en u geeft richting aan hun ontwikkeling binnen de afdeling en organisatie. Uw coachende leidingschap brengt het beste in de medewerkers omhoog en laat talenten ontplooien.

Functie-eisen

Wij zoeken een ervaren manager vastgoedbeheer die beschikt over de nodige praktijkervaring en resultaat gericht werkt. Een manager die doelen kan formuleren en medewerkers kan enthousiasmeren over de gestelde doelen. U heeft een afgeronde HBO bouwkunde opleiding en minimaal 3 jaar ervaring als leidinggevende manager.

Aanbod

Wij bieden u een enthousiast team die openstaat voor vernieuwing en een bijdrage wil leveren het verhogen van de dienstverlening van de organisatie. U kunt rekenen op prettige collega’s die u graag van dienst zijn en u kunnen voorzien van de juiste informatie om keuzes te maken. De functie is ingedeeld op een salarisniveau van maximaal €5.500 bruto per maand voor 36 uur per week. Verder kunt u rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden en uitzicht op een vaste betrekking.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.