Junior Kostenadviseur. – Rotterdam

Introductie

Ben jij een liefhebber van vastgoed en wil jij werken bij de nummer 1 op het gebied van kostenadvisering?

Organisatie

Binnen de organisatie draait alles om vastgoed en zijn er helemaal gek van. Er heerst een informele sfeer binnen de organisatie en je krijgt alle ruimte om je kennis en ervaring te delen binnen het team. Ze vinden zichzelf een compacte en dynamische netwerk organisatie met een groot aantal projecten. Aspecten als vastgoed, huisvesting, bouw, ontwikkeling, transformatie of herbestemmingen komen allemaal voorbij binnen de organisatie voor een advies. Sinds 1972 aan de slag voor elke organisatie in de keten van bouw, huisvesting en vastgoed. Van ontwikkelaar tot eigenaar of gebruiker. Van bouw- en infrabedrijf tot overheid. Van Rijks tot lokaal.

Functie

Als Junior Kostenadviseur begeleid je vastgoedvraagstukken vanuit het kostenperspectief. Van alle kosten die gepaard gaan met de vastgoedexploitatie vind jij iets. Van bouwkosten, investeringskosten en exploitatiekosten. Voor Nieuwbouw en Renovatie. Maar ook Beheer, Onderhoud en Verduurzaming. Je gaat klanten zowel in teamverband als zelfstandig adviseren wat betreft kosten. Hiervoor heb je als basis een begroting binnen een van de fasen van de levenscyclus van het vastgoed. Je gaat de ontwerpteams helpen om keuzes te maken. Je brengt kosten, opbrengsten en kwaliteit in lijn en weegt dit zo nodig tegen elkaar af. Je ontrafelt 3d modellen en weet slimme koppelingen te maken met begrotingen.

Functie-eisen

Je bent in het bezit van een net afgeronde HBO- of WO- diploma in de richting Bouwkunde, Elektrotechniek, Werktuigbouwkunde of Civiele Techniek. Interesse in kosten en opbrengsten en de relatie met ontwerpen en exploiteren. Je bent iemand met analytische en sociale vaardigheden.

Aanbod

Het betreft een zeer uitdagende functie waarin u de kans krijgt om kennis en ervaring op te doen. Je treedt in dienst bij de opdrachtgever met eventueel een detacheringsperiode hieraan voorafgaand. Daarnaast worden er uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden geboden met doorgroeimogelijkheden.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jouw C.V., jouw competentieprofiel, jouw persoonlijke eigenschappen, jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jouw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.