Financieel Administratief Medewerker – Hilversum

Introductie

Onze opdrachtgever is voor haar afdeling Financiën op zoek naar een positief ingesteld administratief medewerker.

Organisatie

Deze corporatie biedt bewoners maximale keuzevrijheid en het perspectief op een passende woning in ’t Gooi. Haar woningaanbod bestrijkt alle prijssegmenten, zowel in de koop als in de huur. Veel aandacht dus voor de bewoners en hun wensen. Maar zeker ook voor het culturele erfgoed in het Gooi.

Functie

De afdeling Financiën is verantwoordelijk voor de boekhouding en geldstromen van de corporatie. Financiën verzorgt ook de managementrapportages, jaarrekening en begroting.

Als administratief medewerker voert u de boekhouding (crediteuren, huuradministratie, grootboek) van de corporatie. U werkt in een team van 11 medewerkers. Daarnaast zorgt u dat de crediteurenadministratie (facturen, betalingen, bankafschriften) op orde is en blijft.

Functie-eisen

U hebt een financieel administratieve achtergrond op minimaal MBO4-niveau; kennis van boekhouding is een eis.

Aanbod

Het betreft hier in eerste instantie een detacheringsperiode van 12 maanden voor 36 uur per week. Bij goed functioneren wordt u hierna een vaste aanstelling geboden.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met Luuk Thielen 020-6702100

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving u aan dan verzoeken wij u vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer u voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met u op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op uw C.V., uw competentieprofiel, uw persoonlijke eigenschappen, uw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na uw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.