Commercieel/Administratief medewerker verkoop – Den Haag

Introductie

Wil jij het verkoopproces gaan begeleiden van zowel woningen als bedrijfsmatige objecten uit de eigen vastgoedportefeuille? Dan komen wij graag met jou in contact!

Organisatie

Het betreft hier een grote particuliere vastgoedonderneming die opgericht is in de jaren 70. De organisatie voert het volledige beheer over de eigen portefeuille bestaande uit winkels, winkel centra, woningen, bedrijfsruimten en kantoren. Het werkgebied bevindt zich vooral in Den Haag en Rotterdam. Ook is de organisatie actief in Duitsland waar ze beleggingen hebben door heel het land. Verder heeft de organisatie circa 90 gespecialiseerde medewerkers die dagelijks zorgen voor handhaving én waar mogelijk verbetering van kwaliteit en serviceverlening.

Functie

Je gaat je bezighouden met het samenstellen van de verkoopdossiers, je doet zowel de voorinspecties als eindinspecties wat betreft de opleveringen van de woningen. Je houdt deadlines in de gaten, je beoordeelt de koopovereenkomsten en indien nodig stel je deze ook op. Verder heb je regelmatig mondeling en schriftelijk contact met beleggers en makelaars en je bent onderdeel van een klein team.

Functie-eisen

Je bent minimaal in het bezit van een MBO diploma richting administratie en een makelaars diploma met minimaal 5 jaar relevante ervaring binnen een makelaarskantoor. Je bent woonachtig in de regio Rotterdam of Den Haag en hebt kennis in de betreffende regio’s. Je bent in het bezit van een rijbewijs en fulltime beschikbaar.

Aanbod

Het betreft hier een dienstverband direct bij de opdrachtgever. De opdrachtgever biedt een uitstekend salaris en een uitdagende en zelfstandige functie. Je krijgt een auto van de zaak.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jou C.V., je competentieprofiel, je persoonlijke eigenschappen, je wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jou toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.