Bouwtechnisch Inkoper – Utrecht

Introductie

Ben jij een actieve en meedenkende inkoper binnen de verschillende projectteams, dan past deze rol jou!

Organisatie

De opdrachtgever is een moderne familie bouw- en ontwikkelbedrijf die zich de laatste jaren tot een grote bouwer heeft ontwikkeld in de regio Utrecht, Noord- en Zuid Holland van nieuwbouw projecten.

Functie

Wij zoeken een commerciële, meedenkende inkoper die een actieve rol heeft binnen de projectteams, je draagt zorg voor de inkoop van alle bouwonderdelen bij de verschillende onderaannemers of leveranciers.
Daarnaast hou je nauwlettend de prijsontwikkeling in de gaten en verwerk je alle gegevens in ons database systeem en stel je de inkoopcontracten en budgetformulieren op.
Je werkt in het bouwproces nauw samen met de projectleiders en werkvoorbereiders voor de betreffende projecten en voer jij alle inkoopgesprekken. In de projectteams geef je gevraagd en ongevraagd advies over de haalbaarheid, winstgevendheid en mogelijke partijen voor het aanvragen van offertes. Voor de afdeling calculatie ben jij een vraagbaak voor het berekenen van de bouwonderdelen.

Functie-eisen

Onze voorkeur gaat uit naar een inkoper die meerdere jaren werkervaring heeft opgedaan bij een bouwbedrijf en een bouwkundige opleiding heeft genoten.
Voor deze functie is het belangrijk dat je communicatief vaardig, creatief, commercieel en empathisch bent en mee denkt in oplossingen.
Als inkoper ga je met Navision en Ibis Trad werken en is het een pré als je al de nodige ervaring hebt met deze programma’s.

Aanbod

Je kan direct een aanstelling krijgen bij de opdrachtgever die jou goede secundaire arbeidsvoorwaarden biedt en daarnaast groeimogelijkheden binnen de organisatie. Het salaris is afhankelijk van jouw ervaring en ambitie wat jij met je meebrengt.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.