(Bouwkundige) planvoorbereider met ervaring – Den Haag

Introductie

Jij bent een ervaren bouwkundige met ervaring in complexe woningbouwprojecten en helemaal gek van planningen!

Organisatie

De opdrachtgever is een allround bouwer, of het nu gaat om nieuwbouw, transformatie, renovatie, onderhoud of beheer: zij zetten hun expertise in tijdens de héle levenscyclus van buurten en maken graag de cirkel rond. Met zo’n 350 medewerkers maken zij met plezier en vol trots buurten waar mensen prettig wonen. Dit doen ze nooit alleen maar samen met de opdrachtgevers, co-makers en vooral ook met de toekomstige bewoners.

Functie

Als planvoorbereider kan je niet wachten op je volgende bouwplaats inrichting en bepaalt mede de toe te passen bouwsystemen, de procesplanning en de realisatieplanning. Je bent helemaal gek van planningen en je geniet van complexe woningbouwprojecten. Daarnaast bepaal je de inzet van het materieel, de kranen, het steigerwerk, etc. en weet dat allemaal in een begroting van de algemene bouwplaats kosten te vertalen. Ook geef je een stukje advies aan het uitvoeringsteam over technische en logistieke oplossingen.

Functie-eisen

Je bent in het bezit van een HBO diploma bouwkunde of vergelijkbaar, ruime en relevante ervaring bij voorkeur bij een ontwikkel- en bouwbedrijf, bijvoorbeeld als werkvoorbereider, uitvoerder of projectleider. Verder ben je flexibel en proactief en heb je een scherp analytisch vermogen. Je weet problemen creatief op te lossen en bent kostenbewust. Daarnaast heb je ook ervaring met BIM.

Aanbod

Het betreft hier een detacheringsopdracht met de intentie om na deze periode in dienst te treden bij de opdrachtgever. Wij volgen de UTA CAO en krijgt bij ons goede arbeidsvoorwaarden op basis van relevante ervaring.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Randy van Vliet 010-4363731

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op je C.V., jou competentieprofiel, jou persoonlijke eigenschappen, jou wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jou toestemming ter beschikking stellen aan de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.