Bouwkundig Adviseur (telefonisch) – Amersfoort

Introductie

Als Bouwkundig Klantadviseur ben jij het aanspreekpunt voor alle bouwtechnische en verduurzamingsvragen en geef je telefonisch advies aan de klant.

Organisatie

De organisatie is een multidisciplinaire speler op gebied van vastgoed en adviseert haar klanten bij diverse bouwtechnische en juridische vraagstukken. Je komt te werken bij een maatschappelijk betrokken organisatie die met verschillende partijen overleg heeft en advies geeft in het belang van de klant.

Functie

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle bouwtechnische vragen en inventariseer je telefonisch de situatie. Je stelt constant controle vragen en zo probeer je de vraag achter de vraag te herleiden.
De vragen die je krijgt zijn divers en soms complex van aard, je zoekt voor de klant uit wat de mogelijkheden zijn en geeft daarover advies. Vragen die je kunt verwachten gaan over omgevingsvergunning, bouwbesluit, het verduurzamen van de woningen, energie label, normeringen en bouwgebreken.

Functie-eisen

Als Bouwkundig klantadviseur ben je in staat om de klant zo goed mogelijk te helpen en te ondersteunen. Je bent flexibel, klantvriendelijk, doortastend en nauwkeurig.
Daarnaast heb je een goede kennis van het bouwbesluit en bouwtechniek.
De voorkeur gaat uit naar kandidaten met een bouwkundige opleiding, minimaal mbo niveau.

Aanbod

Wij bieden jou een afwisselende functie in een leuk team van adviseurs en specialisten.
Mogelijkheid tot parttime werken en variabele werktijden.
Goede arbeidsvoorwaarden conform de arbeidsvoorwaarden van de opdrachtgever. Het betreft hier een vast dienst verband waar eerst een detacheringsperiode aan vooraf gaat.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving jou aan dan verzoeken wij je vriendelijk te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met jou op om een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek zullen wij nader ingaan op jouw C.V., jouw competentieprofiel, jouw persoonlijke eigenschappen, jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij na jouw toestemming ter beschikking stellen aan onze opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.