BIM-Coördinator – Nijmegen

Introductie

Wij zoeken een betrokken BIM-Coördinator die van aanbieding tot en met de oplevering betrokken wil zijn bij een project in de woningbouw of utiliteitsbouw.

Organisatie

De opdrachtgever is een ontwikkelende aannemer die zich bezig houdt met onderhoud, transformatie en renovatie van gebouwen, gebiedsontwikkeling en nieuwbouwprojecten In de regio Gelderland en Noord Brabant. De organisatie kenmerkt zich als open, informeel en betrokken aannemer en gericht op kwaliteit en duurzaamheid.

Functie

Als BIM-Coördinator ben jij verantwoordelijk voor alle voorbereidende en uitvoerende werkzaamheden van het project. Jij maakt het technische plan, je bepaald de bouwmethodiek en je legt de inkoop van materialen vast.
In deze rol maakt jij analyses, los je de knelpunten op en draag je eventuele alternatieven voor. Verder maakt je alle planningen, doe je de coördinatie en controle van architect, constructeur, leveranciers en onderaannemers.

Functie-eisen

Wij zijn op zoek naar een kandidaat die een HBO bouwkunde diploma heeft en minimaal 3 jaar relevante werkervaring als werkvoorbereider en uit de omgeving van Nijmegen komt. Je kan goed met 3D modellen overweg, je bent een kei in het organiseren en coördineren van de werkzaamheden. Daarnaast kan je de betrokken partijen goed met elkaar laten samen werken.

Aanbod

Je kan een zelfstandige functie verwachten in een prettige werkomgeving waar je kan werken aan uitdagende projecten. Je hebt een coördinerende rol en door jouw inbreng verloopt het project soepel en winstgevend, conform de gevraagde kwaliteit.
Het salaris is marktconform en afhankelijk van jouw werkervaring en ambitie wat jij met jou meebrengt. Na de inleentermijn kan je een vaste aanstelling bij de opdrachtgever tegemoet zien.

Inlichtingen

Voor nadere informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Sijbren Visser 030-7820544

Sollicitatie

Spreekt de functiebeschrijving je aan? Dan raden wij je aan te solliciteren via onze website. Wanneer je voldoet aan de functie-eisen dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dan in op jouw C.V., jouw competentieprofiel en vooral jouw wensen en eisen, de geboden contractvorm en de arbeidsvoorwaarden. De resultaten van dit gesprek worden verwerkt in een persoonlijk resumé dat wij, na jouw toestemming, ter beschikking zullen stellen van de opdrachtgever. Centerpoint streeft er naar iedere procedure binnen 4 tot 6 weken geheel af te ronden.